Fysioterapia

FYSIOTERAPIA TURKU

Tarjoamme ammattitaitoista ja asiakaslähtöistä fysioterapiaa Turussa ja lähikunnissa kaikenikäisille kuntoutujille.  Fysioterapiaosaamisemme on laaja ja henkilökuntamme on ammattitaitoista.  Panostamme jatkuvaan tiedon kertaukseen ja uuden oppimiseen.  Palveluihimme kuuluvat tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapia, neurologinen kuntoutus, psykofyysinen fysioterapia ja allasfysioterapia.  Toteutamme fysioterapiaa vastaanotollamme sekä tarvittaessa asiakkaan kotona, koulussa tai muissa tiloissa. Toimitilamme sijaitsee Turun keskustassa, Aurajoen rannalla.

Pyrimme kokonaisvaltaiseen kuntoutukseen, jossa huomioidaan jokaisen asiakas yksilöllisesti. Fysioterapian tavoitteena on kivuton sekä tasapainoinen liike ja mahdollisimman hyvä toimintakyky. Meillä on fysioterapiassa keskeistä yksilöllinen aktivoiva ohjaus ja neuvonta. Tähtäämme myös ongelmien uusiutumisen ehkäisyyn ja toimintakyvyn ylläpysymiseen. Hyvän hoitotuloksen saaminen ja tavoitteeseen pääsy edellyttävät aina asiakkaan sitoutumista sovittuihin toiminta- ja harjoitteluohjeisiin. Tavoitteet luodaan aina yhdessä asiakkaan kanssa ja asiakkaan voimavarat huomioiden.

Fysioterapeutiltamme saat myös yksilöllistä ohjausta ja vinkkejä esim. kuntosali- tai kehonpainoharjoitteluun, jotta pystyt harjoittelemaan mahdollisimman tehokkaasti ja kivuttomasti sekä oikeilla liikeradoilla.

Tuki- ja liikuntaelinsairauksien ja vammojen kuntoutukseen sekä yksilölliseen ohjaukseen on naprapatia myös hyvä vaihtoehto.

Fysioterapia turku